War Veterans Cup 2012

Napsal admin dne 13. 08. 2012 v 12:31

Setkání členů asociací válečných veteránů regionu střední a východní Evropy

a Mezinárodní turnaj v malé kopané

Individuální soutěž v dovednostních disciplínách

 

War Veterans Cup 2012

 
ZAJIŠTĚNÍ AKCE:
Organizace: Mezinárodní setkání pod hlavičkou Československé obce legionářské
 
Termín: 31. 8. – 2. 9. 2012
 
Místo:  Univerzita obrany – Brno, Sokol Brno I.
 
Řízení meetingu a Vedení turnaje:
Pořadatel: Jihomoravská krajská jednota ČsOL, Univerzita obrany Brno
Spolupořadatel: Sokol Brno 1
 
Hlavní organizační úsek:
Ředitel: Ing. Karel Černoch, ČsOL, SVV ČR
Administrativní úsek: Ján Vitko, doc., Dr. Drahomír Hausner
Sportovní úsek: Martin Veselý, Mgr. Jiří Bílek, agentura GOVA, Ing. Martin Vlk, Sokol Brno 1
Univerzita obrany: pplk. Dr. Vladimír Šidla, CSc.  
 
Informace o účasti:
váleční veteráni, členové asociací z Rakouska, Polska, Slovenska, České republiky a dalších pozvaných zemí středoevropského regionu (bude upřesněno seznamem osob - účastníků), představitelé UNIS Vídeň a Praha, centrály OSN Vídeň
 
Ubytování: vojenská ubytovna Tučkova, internáty, snížená sazba pro válečné veterány –
poplatek 150,- Kč/osoba/den – hradí účastníci sami. Zajištěno ubytování do neděle tj. 2. 9. 2012 na základě
 upřesnění požadavku účastníky – děkuji za poslání informace o ubytování co nejdříve, nejpozději do 15. 8. 2012.
 
PROGRAM:
 
PÁTEK 31. srpna 2012
do 18:45 -     příjezd účastníků, ubytování
19:00  -         společná večeře, účast primátora stat. města Brna, účast náměstka ministra obrany
 
SOBOTA 1. září 2012
7:00 - 8:30 – snídaně
9:00 –            sraz účastníků, příjezd ostatních týmů, prezentace
9:30 –            zahájení, oficiální části, prezentace jednotlivých asociací, příspěvek mírovým operacím OSN, práce organizací, vystoupení hostů
11:30 –         přesun
12:00 -          oběd
13:00 -          zahájení zápasů odpoledních základních skupin (v průběhu míčový víceboj, hry atd.)
18:00 -          ukončení finálových zápasů, vyhlášení výsledků
19:00 –         večeře a zahájení večerního programu
02:00 –         plánované ukončení
 
NEDĚLE 2. září 2012:
8:00 - 9:30 –                snídaně, po snídani odjezd
 
 
Pravidla:                            Dle pravidel malé kopané.          
 
Systém:                                 V sobotu 1. 9. 2012 budou odehrány základní skupiny po rozlosování týmů. Následně se týmy na 3. místech z každé skupiny utkají o 5. místo. Dále se bude pokračovat semifinálovými duely, kde proti sobě nastoupí vždy vítěz jedné skupiny a proti němu tým, který obsadil 2. místo v druhé skupině. Následně se sehraje duel o 3. místo a finále. Počet hráčů: 4+1 + 2 náhradníci max.; střídání: hokejově; délka hrací doby:skupiny 2x10 minut, následně 2x15 minut; rozměr branek: 2x3m a hřiště 20-24x40m. Každé družstvo si přinese vlastní fotbalový míč vel. 5 (klasický fotbalový míč). Účastníci si zajistí dresy (případně jednotná očíslovaná trička) a sportovní obuv ideálně turfy (kopačky jsou zakázány). Turnaj se hraje za každého počasí. V případě trvalejších dešťů a podle pokynů správce areálu o nezpůsobilosti terénu by se kopaly pokutové kopy dle rozlosování.
 
Startují: předpoklad až 12 družstev - dle přihlášení, hrajeme v nově vybudované areálu Sokol Brno I. se dvěma hřišti s umělým povrchem.
       
        Ústroj: sportovní, neformální viz charakter programu,


        Občerstvení - strava: viz. program, navíc:
        V průběhu turnaje bude k dispozici občerstvení a nápoje – zajišťuje agentura GOVA, Sokol Brno 1.
      
       Ceny:                 1. místo: pohár a diplom, věcné ceny, medaile
2. – 3. místo diplomy, věcné ceny, medaile
                                               4. - 8. místo: diplomy a věcné ceny
                                  Dále bude vyhodnoceno: 1. – 3. místo v soutěži jednotlivců v doprovodných disciplínách
     
       Doprovodné aktivity:
       Míčový víceboj: soutěž jednotlivců v hodu na cíl, trestný kop z dálky do branky na malou kopanou,
       trestný hod z dálky a další disciplíny dle možnosti areálu
     
       Startovné: symbolické 100,- Kč (4 EUR)/účastník


       Závazné přihlášky týmů posílejte na mail: kcernoch@okbusiness.cz nejpozději do:  20. 8. 2012
     
       Závazné objednávky ubytování posílejte na mail: kcernoch@okbusiness.cz nejpozději do:  20. 8. 2012
      
      Pozn.:          V přihlášce uveďte svoje jméno a příjmení, číslo občanského průkazu nebo pasu, datum narození, bydliště, hodnost, SPZ vozidla a typ vozidla, pokud budete parkovat v areálu.
                                  Večer 1. 9. 2012 společenská akce mimo ubytování.
                                  Časový harmonogram a program podléhá změně!